miércoles, 9 de noviembre de 2011

EL COGUL

Per fi vaig tornar al Cogul, brutal zona, blocs de tot tipus, arenisca agradable, m'encanta! Però el millor de tot no va ser la zona, ni el temps (ja que amb la caloraca dels temps que corren semblava el Sàhara!!!!), sinó els jabatos que em van acompanyar! En Jofre que, com no, s'apunta a tot, en Robbenç que retorna mica en mica de la seva lesió dels seus genolls de cristall, en Xavi, gran persona que està més fort que el vinagre, i com no i grandíssim retorn del professor harinauer, cosa que mai m'hauria imaginat.


Va ser un dia d'aquells que recordaré durant molt de temps, vam encadenar molt més del que ens esperàvem, ja que la calor insuportable, com va dir en Jofre, allà no hi havia ni cristo, només els 5 penjats del Maresme amb ganes de rebentar-ho tot, massa calor! Però juro que no em tornarà a passar, a partir d'ara fins gener, res de res de Cogul.








                                     

No hay comentarios:

Publicar un comentario