miércoles, 6 de junio de 2012

Calor Calor i Mes Calor i "el morro"Cayo!


Ahir, amb els 3 muscaters, vam tornar a Llavaneres a quedar-nos amb els dits creman, les cames piqcan i els tendons vibran. Feia molta calor, cosa que per desgràcia feia temps que no recordava, una senacio de xafogor intensa. Tot i aixi va ser un bon dia. Per escalfar (tot i que no feia falta) vam anar a les plaques del principi , nomes vam Sortir per a dalt d'1 via de 3, la que  vam poder fer tots és 5 estrelles i el grau 6a mes o menys, ens va agradar molt, tambe surt una línia Molt i Molt maca al costat pero hi haurem de tornar un altre dia .... Despres entre un i altre, no sabiem quin bloc anar ...  Els vaig poder convèncer i vam anar  a provar el que per mi, és un dels Millors blocs que he pogut fer de can bruguera,  feia calor, pero vaig poder fer el bloc, un bloc que faia Molt temps que li vaig posar l'ull al damunt, i de tan en tan li anava al darrera, i de tan en tan i  deixava 1 mica de pell, pero no em sortia fins que ahí, vaig poder sortir per a dalt!!!!!!!!!!!!!!!
Bloc maleit 6c
                                                                 El Morro- 6c

3 comentarios:

  1. Respuestas
    1. Gracies.espero veurens aviat. Mencata aquesta linea i crec que es un referent un daquells blocs que ten recordes tota la vida

      Eliminar
    2. Gracies.espero veurens aviat. Mencata aquesta linea i crec que es un referent un daquells blocs que ten recordes tota la vida

      Eliminar