lunes, 26 de septiembre de 2011

el castell de taradell

els 2 ultims dies que he escalat o he fet a una petita, pero preciosa zona , situada al castell de taradell, al costat de vic,la veritat es que m'ha encantat i estic segur que repetire ja que m'hi he deixat apunt un parell de blocs que son molt i molt guapos , lineas guapissimes, els 2 dies no he estat tivant sol, sino que hi he anat amb gent de per tot arreu un dia amb els de vic( en carlos amb en yaco , en davis el puma i en jabato amb la nurieta) i el segon dia va ser tambe la canya ja que vaig anar-hi amb els del maresme(enric,eric,kueka, alba jordi i jofre) i com no ho vam deixar-ho tot,ja tinc uns bolos mes on tornar apretar!
zona brutal!





                                                                   la gent de vic


No hay comentarios:

Publicar un comentario