miércoles, 23 de febrero de 2011

comencen a caure!

Ahi al migdia vaig rebre una trucada.....t'apuntes a un canbo style????? la meva resposta va ser ràpida i contondent: SI!!!!!!!!!!! pillo el crashpad i els peus i arrivo en 30 min!
a les 2 del migdia em trobava amb en jofre al parking de vilassar per blocar tota la tarda am ell i en lllorenç.
Tenia en ment suc de taronge, un 7a classic 5 estrelles ,bloc que mel va ensenyar la semana pasada i recomano a tothom!
vam escalfar amb un 6b que ens va costar molt trobarli el metode per despres de uns cuans pegues en jofre va obriri la veda i com no va caure, no recordo el nom (es just davan de suc de taronge) pero es divertit, despres d'escalfar ens posem en serio a suc de taronge, nose si va ser la climatologia o jo q anava fanàtic pero als pocs pegues em vaig agafar a la patat i cap amunt! ja el tenia! una altre 7a a la llibreta
despres arriva en llore i en jofre i jo ens fem a vista i a flash un 6c "la machine" o algo aixi tambe molt divertit i asecquible i ara tocava l'altre, que m'avia ensenyat l'armando, un altre 7a que esta davant de voi de lado i te uns moviments que magraden molt , q no va caure per la MEGAPORTA que s'ha d'aguantar, despres de fotrali molts pegues i de mil formes diferents(ell ja sap perque) ens en anem a sex appeal un 7b /+ que no hi ha forma que li trobi la sortida pero que no em fa res haber-lo de probar molt, despres de que el sol ja marxes i les temperatures descendents en llore marxa i en jofre i jo anem a racatac i cerrojowoman un 7a i un 6c+ que ja que estavem rebentats , sense yemas em  van costar molt i no li trobava els metodes pero cauran com an fet el resto! segur!
                                                               llure en el 6b
                                                                the machine 6c

                                                                   probant lineas noves



                                                                                             


                                                                  7a
                                                                sex appeal 7b/+

1 comentario: