jueves, 10 de marzo de 2011

Dia de bojos!

Aquesta semana a sigut una semana molt especial,perque m'he tret uns blocs que desde fa molt de temps tenia ganes de treurem i despres de molts pegues i sufriment....perfi han caigut!
El dimecres en llure i jo quedem al mati i anem a sava a apretar-li i escalfem a la pedra del foc alla li ensenyo un 6a classic i un cop calents fen un 6c de la pedra que habia vist per internet i mel vaig treure!començava be el dia! en llore com no, uns pegues mes , i uns no puc i sel va treure!
Despres tenia ganes de probar luky luke un altre classic que no tenia, i al primer pegue em trec el pas xungo i despres volo cap a dalt!brutal! no m'ho creia, en llore despres de que li ensenyes i uns peguazos sel apunta a la llibreta dels 7a's despres el gravem amb la camara i cap a la cara de scream!
Alla ens hi trobem uns 7 checs(uns fanatics que han estat 8 dies per espanya escalant) sense crahspad foten-li a un bloc i ens posem amb ells a probar fota-hi la tranca un bloc que esta maleit ja que de lance no mi quedo tot i que algun dia mi quedare! un chec el va fer sense saltar i mel vaig treure! guapissim tot i que canvia molt amb lance o no tambe es divertit 6c? no o se xo mel vaig treure i mes content que un ginjol! mentre en llore sel treia em vaig treure un al altre classic , scream un 6b molt divertit,a lesquerra de fica-hi la tranca.
despres quedava un bloc per rematar! el fong un 7a+ que li habia fotut de totes les maneres i dies diferents pero el dimecres era el dia, tenia 9 jabatos animan-me i portejan-me i com no al cap duns pegues em vaig treure el crux! brutal pero la feina no esta acabada ja que no em quedo dret a dalt nose si es xq esta ple molsa o el meu encara no esta preparat pero la cuestio es que em queda un pas per treuremel! li vaig fotre mil pegues i sempre caig a dalt!no tardara!
despres de mil pegues i desanimat en llore marxa i jo em quedo am els checs ja que no tenen crashpad i em segueixen alla on vaig, i els hi ensenyo morpheus un bloc molt guapo i li comensem a fotre jo estic mort pero les ganes dengalomar em poden i el probo pero les forçes em poden , i mentre descnaso apareixen els venezolanos i men vaig amb ells i perfi deixo els checs i puc parlar amb algu jejeje. ells estan escalfan i els hi proposo de probar half past rome un 7b que m'apasiona i com no em diuen que escalfen i anem....
mort de tot el dia , espurnejant i sense forçes li foti els meus ultims 5 pegues del dia i ja em quedava apunt dajuntar mans els romos pero la porta em podia i no el vaig poder apuntar a la llibrtea, ells probaven la puerta celestial o algo aixi i queien a dalt de tot!
va ser un dia inlvidable!


llorenç estirant a la pedra del foc

 preparant-nos per el fong

 half past rome 7b




 marco i carlos







No hay comentarios:

Publicar un comentario