miércoles, 27 de octubre de 2010

Cap a Savassona a passar el dia

Deixo la nena a la uni com que a Pineda no tenim blocks agafo la c -25 i tiro fins a Savassona a passar el dia. Estava cansat ja que el dia abans havia estat a Sant Joan blockan però per ganes d'encadenar no seria .
Arribo i començo a escalfar pel dau ja que al cotxe marcava 9 graus de temperatura i amb el solet s'estava perfecte. No engalomo res només 5ens però el dia seria llarg...
Tot rallat perquè no li trobava el mètode a una via que es diu xevisava i em feien mal les mans decideixo anar a fer un eslap que em tenia creuat, molts pegues , mals als bessons però no sé perquè deu ser el fum el que em va inspirar que vaig trobar la sequència de peus i pam! Amb un pegue me'l trec!siiiiiii era a dalt i no m'ho creia!
Un cop engalomat tiro una foto al block per ensenyar-li al colega i em foto a menjar mig entrepà de fuet del bar d'abans d'arribar que és gegant i pa autèntic.
Un cop havent agafat forces me'n vaig a probar una via que tenia al cap que és un lance però hi ha una via que comença sit. La caiguda no mola així que el vaig engalomar però a dalt vaig saltar cagat de por. No sé ni nom ni res però és guapo. Després me'n vaig a veure stigma un projecte o no sé què però que m'encanta la forma que te físicament i d'escalada talons i romakos!2 pegues i com que estic sol i la caiguda no acompanya me'n vaig a un altre block està a l'altre banda despirogira fa una pinta..........però com no és dur de collons...2 pegues i cap a probar teràpia que estava a la mateixa pedra....
Teràpia molt dura la sortida no la trobo i després de molts pegues el cigronet em rebenta el dit índex i paro!
Al cap de no res havia d'arrivar en Llorenç i deicideixo fer cigarret mentre ell arriba per sort que em quedo adormit sobre el craspad i foto una siesta d'una hora que és la que va tardar en arribar el bou.
Em desperta el soroll del mòbil dient-me on ets què fas quedem al parking i comensa la tarda.....
Arriba en Llorenç al segon pegue es treu xevisava jo al 4 ja que un noi ens va explicar els peus....tot i que l'últim pas el vaig fer directe i em va molar molt. Un gran block, guapo i que em tenia creuat....... Per fi punt vermell a la via!
Després anem a probar l'enemic jo me'l trec al primer pegue en Llorenç no se'l treu i com que estàvem cansats decidim anar al block del camí.
Allà ens hi trobem 3 persones però que provaven tetris 7c jejeje jo flipo i amb en Llorenç provem fota-li la tranca un altre projecte meu que no em surt. Gràcies a ells a l'últim pegue trobo els peus perfectes i el deixo per l'últim dia ja que eren les 7 i el sol ja marxava.
Tot marxant passem pel tanga vermell i com no decidim amb en Llore fotre-li un pegue amb el frontal perquè no volia marxar sense fotre-li un i per sort tot i no tenir forces trobo el mètode si si trobo el mètode que em va perfecte per la sortida li foto 2 pegues i marxem li dic a en Llore mentre ell ja ho tenia tot preparat per marxar.
Al primer pegue arrivo a dalt però per força no puc fer la remuntada....caic però li foto a l'últim i........ Tampoc! Caic de dalt de tot. Total que ha sigut un dia de pm super complet i am un aprenentatge brutal! 2 mètodes de 2 blocks que no trobava i 3 encadenades!
Me'n vaig a Igualada a sopar amb la nena!


                                                        pintures rupestres de savassona


                                               slap que tenia maleit pero ja te punt vermell

                                                   llorenç a xevisava (no vol que posi el grau)

No hay comentarios:

Publicar un comentario