lunes, 25 de octubre de 2010

St. joan de vilatorrada, mencanta!

A les 9 ha sonat el despertador i me'n vaig a buscar la nena a Bellaterra i anem a descobrir què hi ha allà a m
Manresa que diuen que esta tan bé, els blocks de Sant Joan de Vilatorrada, la veritat és que m'ha encantat  molt tot i no veure res del sector, ja que el temps anava en contra nostre, però m'ha encantat molt i molt!
Trobar el parking no m'ha sigut gens fàcil ja que en el mapa que vaig trobar x internet et fa confondre.però amb paciència i milt preguntades a la gent hem arrivat a sota els blocks.
només arribar per sort hem trobat a 2 anglesos amb una noia que probaven una via molt guapa de les q m'agraden, fina fina i amb moviments tècnics li donen 6b però amb els nois creiem que un 6b de Sant Joan són 7a però bé així està escrit però és un block molt xulo.
després aquets nois ens han ensenyat uns altres blocks on hi ha una trave de rock a rock togt i que té una apretada que em deixava mort i no l'he fet. el que sí que he engalomat és un block que és un espero amb una apretadetas a dalt molt xulo.
ja per acabar hem anat a fer uns blocks on he engalomat un 6b el video només es la part final ,per mi un dels millors blocks del sector segur.
seguríssim que hi tornaré i la veritat és que no sé si tornar-hi demà o dimecres o dijous............. És un lloc on hi tornaré i molt ja que falten molts sector per conèixer. Gran descobriment el d'avui gràcies a la paciència de la Fàtima i dels guiris que m'han portejat i ensenyat vies guapíssimes

Valoració de Sant Joan de Vilatorrada...............infinit!

     block guapissim no te nom




















 
  block del piano ,engaloman un 6b+
                                          
                                                       una trave de 7a guapissima


                                               
                                        Peak district??  no! sant joan de vilatorrada amb anglesos

No hay comentarios:

Publicar un comentario